mmlindberg

THE SIMS 3

Kategori: Vardag

I fredags jobbade jag och for sedan till Ludvig! Dåligt väder osv men vilket fall åt vi på subway när jag kom fram. Några timmar senare (typ vid halv åtta snåret) bestämde vi oss för att cykla och handla grejor för att göra en dåligt god kycklinggryta. Den blev klar klockan elva så då åt vi middag och ojojojojoj så gooogoogooo. Somnade gott, vaknade, for ner på stan, shoppade, fikade, hade kul osvosv. For hem, gjorde en öh... i slutändan äcklig pannkakstårta. Gick och la oss, vaknade och nu sitter jag här. Ska snart ner på stan igen för att fixa en kostym till pojken som ska på bröllop. mYYYz. För övrigt har pojken fixat The Sims 3 till min fina dator också!! Tänkte ju köpa det men några dagar senare upplyste han mig om att jag inte ens har en skivläsare så det sket ju sig.. 
Bilder på allt kommer senare! Och om tre dagar är jag påväg till Frankrikeeee. 
 

Kommentarer

  • vilellelelel säger:

    trivs du i min tröja eller?;));));););));)

    Svar: nej.
    Marianne Lindberg

    2012-07-16 | 23:33:28

Kommentera inlägget här: