mmlindberg

VERSAILLE

Kategori: Vardag

Igår var det shopping i Paris som stod på schemat, najjigt ju. Allt som allt har jag spenderat dryga Gustav Vasa men nu blir det fasta när det gäller shopping eftersom min pojke är så finfinfin och tar mig till Sthlm om några veckor (döööör vad shopping det blir) Vilket fall är jag hur nöjd som helst! Idag blev det tidig morgon eftersom vi skulle åka till Versaille och kika runt på slottet och såntdär. (KOM IGEN NU KLASSKAMRATER, VAD ÄR DET FÖR NÅGOT HISTORISKT JAG PRATAR OM?) for sedan hem (dödligt trött) och nu sitter jag i sängen och kikar på OS. Haha, hiskligt spännande för jag är ju hur insatt som helst (humhum) och imorrn vet ni vad som händer då?? Antagligen inte så jag berättar. Jag och syster ska till Disneyland! Ska åka skallen av mig så det blir hur roligt som helst. Bergochdalbanor & hemskt onyttigmat hela dagen! Sedan är det bara tre dagar kvar tills jag far till Sverige, fyra dagar tills jag träffar pojken som är saknad massamycket. Like för livet just nu alltså. 
Pusss
Ps. knows att inlägg suger utan bilder men håll ut vänner! Ds 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: